امروز: شنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 27 جماد أول 1445 | 2023-12-09
کد خبر: 3790 |
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ | ارسال توسط :
40 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرگزاری نیلگون، سعید عطایی پور افزود: در سال‌های اخیر خوشبختانه اقدامات خوبی در جهت ارتقای سطح کیفیت و پاسخگویی به بیمه شدگان انجام شده که منجر به انجام خدمت با کیفیت بهتر، زمان کمتر و سهل تر شده است. وی ادامه داد: با تأکیدات مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران مبنی بر ارتقا روزافزون […]



به گزارش خبرگزاری نیلگون، سعید عطایی پور افزود: در سال‌های اخیر خوشبختانه اقدامات خوبی در جهت ارتقای سطح کیفیت و پاسخگویی به بیمه شدگان انجام شده که منجر به انجام خدمت با کیفیت بهتر، زمان کمتر و سهل تر شده است.

وی ادامه داد: با تأکیدات مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران مبنی بر ارتقا روزافزون کیفیت و استفاده از زیرساخت‌های الکترونیک، این مرکز سعی نموده تا از روش‌های نوین مشتری مداری استفاده نماید.

عطایی پور تصریح کرد: مشتریان در مواجهه با دریافت خدمت، عمدتاً رفتاری سنتی دارند و به زعم ایشان شاید این بهترین روش باشد. در صورتی که اینگونه نیست و خدمات امور مشتریان، امکان ارائه با کیفیت بالاتر، سهل‌تر و در زمان کوتاه‌تر را به پشتوانه فرهنگ سازی عمومی، آموزش و اطلاع رسانی دور از دسترس نمی‌داند.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت در نظر دارد با استفاده از تحلیل علمی رفتار مشتریان و سوق دهی به رفتار مطلوب، بهترین وجوه بهبود را در اختیار بیمه شدگان قرار دهد.

عطایی پور از دریافت متوسط روزانه ۲۰۰۰ تماس با سامانه ۱۶۶۶ خبر داد و گفت: عمده ترین تماس‌ها در خصوص چگونگی ثبت نام و تمدید دفترچه بیمه است. البته اینگونه تماس‌ها در حال کاهش است که علت اصلی آن اطلاع رسانی وسیعی است که در ماه‌های اخیر صورت گرفته است.

وی افزود با توسعه خدمات و گسترش فعالیت‌ها، مردم به سمت استفاده از نرم‌افزارها و پاسخ دهی هوشمند سوق داده خواهند شد که در نهایت منجر به افزایش کیفیت خدمات، کاهش خطا و کمترین دوباره کاری و پاسخگویی از سامانه ۱۶۶۶ شود.

همچنین بخوانید  وزیر بهداشت عازم ژنو می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطخبرگزاری نیلگون نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید