امروز: جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 10 ذو القعدة 1445 | 2024-05-17
کد خبر: 2148 |
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۲۰ | ارسال توسط :
574 بازدید
۰
8
ارسال به دوستان
پ

حرف های مهم در خصوص کاربرد سیلیکات سدیم در صابون سیلیکات سدیم مایع ترکیبی است که بسته به کاربرد در طیف وسیعی از ترکیبات قابل استفاده است. یکی از گسترده ترین کاربرد سیلیکات سدیم در صابون سازی و مواد شوینده است. اگر با کاربرد سیلیکات سدیم در صابون سازی آشنا نیستید بهتر است متن تخصصی […]

حرف های مهم در خصوص کاربرد سیلیکات سدیم در صابون

سیلیکات سدیم مایع ترکیبی است که بسته به کاربرد در طیف وسیعی از ترکیبات قابل استفاده است. یکی از گسترده ترین کاربرد سیلیکات سدیم در صابون سازی و مواد شوینده است.

اگر با کاربرد سیلیکات سدیم در صابون سازی آشنا نیستید بهتر است متن تخصصی زیر را بخوانید تا شناخت آن برای شما حاصل شود.

 

 کاربرد سیلیکات سدیم در صابون

نمادهای مختلفی را به سیلیکات سدیم اختصاص داده اند که از متداول ترین آنها می توان به شیشه مایع اشاره کرد. البته ترکیبات آن که عمدتاً متا سیلیکات بوده توانسته روی آن تاثیر زیادی بگذارد.

به غیر از تولید فرآوری نساجی و الوار، مواد نسوز و سرامیک از این ماده می تواند در صابون سازی استفاده کرد. آنها سطح مناسبی از تمیزی و جذابیت را در فضای مختلف ارائه می دهند.

صابون هایی که با کمک سیلیکات سدیم و دیگر مواد شیمیایی خاص ساخته می شوند، بسیار قابل اطمینان هستند. کاربران نیز از آن برای به دست آوردن بالاترین سطح تمیزی استفاده می کنند.

کاربرد سیلیکات سدیم در صابون سازی به شدت احساس می شود، زیرا سیلیکات سدیم ترکیبی از مصنوعات هستند که پوست انسان را تسکین می‌دهند، بنابراین ملایم و غیر تحریک‌کننده هستند حتی در کاربران با پوست حساس.

شما می توانید از این صابون های سیلیکات سدیم با آب سخت و نرم استفاده کنید. سیلیکات سدیم به کاربران این امکان را می دهد که سطوح و اشیاء را بدون توجه به نوع کثیفی تمیز کنند.

سیلیکات ها همچنین بسیار متنوع هستند و می توان از آن برای انواع تمیز کننده ها استفاده کرد. صابون سیلیکات سدیم نوع متداول آن است که در شکستن و از بین بردن موادی مانند کثیفی، روغن و چربی روی مواد سطحی بسیار موثر است.

همچنین بخوانید  مزایای استفاده از پلی استیشن پلاس (Playstation Plus)

سیلیکات سدیم ماده ای قوی است که با استفاده آن در صابو می توان برای تمیز کردن وسایلی مانند ظروف و لباس ها در نظر گرفت.

سیلیکات سدیم در صابون
سیلیکات سدیم در صابون

خرید سیلیکات سدیم

اصلی ترین ترکیبات مورد استفاده در ساخت صابون

در مواد شوینده کمکی از سیلیکات سدیم استفاده می شود. گرانول های شوینده چقرمگی خود را از یک پوشش سیلیکات به دست می آورند.

پودر سیلیکات سدیم با ترکیبی از اکسید فلز قلیایی، سیلیس و آب ساخته می شود. پودر سیلیکات سدیم به دلیل ویژگی های کیفی خود در صنایع مختلف شیمیایی کاربرد دارد.

ویژگی های آن عبارتند از: محلول آسان، به عنوان عامل پرکننده ضد روغن، قدرت بالا و غیره عمل می کند. البته نوع مایع و جامد آن نیز در بازار موجود است.

فرآیند ساخت این ماده به روش مایع روشی جدید است. به خصوص برای سیلیکات سدیم با نسبت مولی کم از ۲.۰ تا ۲.۵ برای صابون سازی.

روش مایع تولید سیلیکات سدیم در مقایسه با فرآیند خشک، ساده، آسان، کم انرژی بوده و همچنین به سرمایه گذاری کمتر نیاز دارد.  در نتیجه کیفیت ساخت صابون نیز در این روش بالاتر است.

در حال حاضر بسیاری از شرکت ها در نقاط مختلف دنیا این روش مایع را برای تولید سیلیکات سدیم انتخاب کرده اند که در بین مشتریان شهرت یافته است.

تولید کنندگان می توانند از سیلیکات سدیم مایع برای تولید انواع مختلف صابون و یا سایر شوینده های امروزی استفاده کنند.

صابون ها و مواد شوینده ای که در آن ها سیلیکات سدیم به کار رفته، دارای اثرات ضد عفونی کننده شگفت انگیزی هستند.

همچنین بخوانید  انواع متدهای آرایشی زیبایی دائم و نیمه دائم

تولید مواد سیلیکات سدیم در ایران تضمین می کند که همه خریداران بهترین مواد سیلیکات سدیم را برای رفع نیازهای خود و با قیمتی مقرون به صرفه پیدا کنند.

سیلیکات سدیم ماده اولیه ضروری برای مواد شوینده مانند پودر لباسشویی و صابون است و همین عامل باعث تولید روز افزون آن در داخل شده است.

امروزه به راحتی هر چه تمام تر می توانید به سیلیکات سدیم دسترسی داشته باشید و آن را برای نیاز صنعتی خود خریداری کنید.

 

راهنمای خرید

امروز با خرید سیلیکات سدیم از شرکت سیلیکات گستر اصفهان تصمیم درستی می گیرید. زیرا این شرکت بهترین معامله را برای شما تضمین می کند.

وقت آن است که در پول خود صرفه جویی کنید، زیرا شرکت سیلیکات گستر اصفهان معاملات جذابی هم برای خریداران فردی و هم برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ که هدفشان به حداکثر رساندن سود است، در نظر گرفته است.

بهترین نوع سیلیکات سدیم در شرکت سیلیکات گستر اصفهان موجود است. ما با یک پیشنهاد غیرقابل پیش بینی شما را شگفت زده می کنیم و رضایت شما را کسب می کنیم.

https://silicategostar.com/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطخبرگزاری نیلگون نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید